.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت سبحانی‏نیا از دیدار با هاشمی و موسوی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیدار اعضای این کمیسیون با برخی چهره های نظام و کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: آقای هاشمی در این دیدار تاکید کرد در اختلاف نظرهایی که هست ، در نهایت نظر رهبر معظم انقلاب برای من حجت است.

به گزارش شمال نیوز  به  نقل از مهر، حسین سبحانی نیا با اشاره به ملاقاتهای انجام شده توسط برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس اظهارداشت: ملاقات با آقای هاشمی رفسنجانی در فضای بسیار خوبی انجام شد و ایشان اظهارات خوب و مثبتی داشتند و بر حل مسائل از طریق مجاری قانونی تاکید کردند.

وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی در این دیدار به سابقه دوستی دیرینه خود با رهبر انقلاب اشاره کرد ادامه داد: ایشان از تعابیری استفاده کردند که عمق رابطه و دوستی وی با مقام معظم رهبری را نشان می دهد. آقای هاشمی تاکید کرد که نظر رهبری به عنوان ولی امر است و اگر اختلاف نظری در جایی باشد نظر مقام معظم رهبری برای وی حجت است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: کمیسیون از آقای هاشمی انتظار اظهار نظر و بیان مواضع داشت که ایشان یادآور شد مطالبی یادداشت کرده و حتی به خدمت رهبری نیز برده است که ایشان هم نظری داشته اند که قرار است این مطلب لحاظ و به نحو مناسبی منتشر شود. آقای هاشمی بعد از گفتن این مطالب مجددا تاکید کردند که بر اساس نظر ایشان عمل خواهم کرد.

سبحانی نیا گفت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حتی از صحبت با کاندیداهای معترض سخن گفت و یادآور شد که کاندیداها نظر وی را قبول نکرده اند.

نماینده نیشابور افزود: به گفته وی در دیداری که میرحسین موسوی با هاشمی شاهرودی و در دفتر ایشان برگزار شده است آقای هاشمی رفسنجانی نیز حضور داشته اند و در این جلسه یکی از خواسته های آقای موسوی فراهم شدن زمینه صحبت در رسانه ملی و همچنین برگزاری تجمع با مجوز های قانونی بوده است.

وی گفت: البته تا این لحظه این خواسته ها برآورده نشده است گرچه معلوم نیست ایشان بخواهند چه مطالبی بیان کنند و مشخص نیست مسائل با صحبت موسوی در رسانه ملی حل و فصل شود.

سبحانی نیا تصریح کرد: در دیدار با آقای موسوی نیز فضای جلسه بسیار خوب بود و ایشان تاکید داشت که به قانون پایبند است و باید از طریق قانون مسائل دنبال شود، اما در بعدازظهر همان روز در جلسه ای با اساتید دانشگاه اظهاراتی داشته اند که اگر چه ما اصل مطلب را نشنیده ایم ، اما بر اساس شنیده های غیر رسمی خلاف سخنانشان در جمع اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.